حجت الاسلام خادمیان گفت: این که یک شخصی در لباس روحانیت و سمت وکالت رهزنی در روایت کند و سایرین  سکوت  کنند والله جای مردن برای اهل غیرت دارد .

به گزارش اویس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین خادمیان، استاد و کارشناس حوزوی در پاسخ به سخنان حجت‌الاسلام مازنی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که گفته بودند« روضه را از امام حسین(ع) گرفتیم، کنسرت از امام حسن(ع)»  در بیانیه حجت الاسلام خادمیان چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

من از امام زمان(عج) خجالت می‌کشم

من از امام حسن مجتبی (ع) که مظلومیتش تمامی ندارد خجالت می‌کشم

من از علما و فقهایی و خطبا و  شعرایی که قرن‌ها دار بردوش بودند تا مکتب امامت را برای ما به ارث  گذاشتند خجالت می کشم و از همه آنان عذر خواهی می‌کنم

خجالت می‌کشم که شخصی در لباس روحانیت و جامه وکالت امت شیعه و مسلمان  با رهزنی روایتی به ساحت مقدس امام مجتبی (علیه آلاف التحیه  والثنا و الکرم) اهانت نماید و ایشان را بانی کنسرت معرفی کند و روضه امام حسین را العیاذ بالله عدیل کنسرت بداند.

من از  امام مجتبی علبه السلام  معذرت می خواهم  و بالاتر از همه من از حضرت زهرا علیها السلام به جهت این هتاکی به فرزند غریب و مظلومش عذر خواهی می کنم و معذرت دیگر و خجالتی دیگر به جهت سکوت دربرابر این اهانت از سوی همگان است.

این که یک شخصی در لباس روحانیت و سمت وکالت رهزنی در روایت کند و سایرین  سکوت  کنند والله جای مردن برای اهل غیرت دارد .

چه شده هر کسی جرات و  جسارت یافته است در مملکت اسلام به معالم اسلام هتاکی کند  و همگان ساکت باشند؟

ای کاش شیخ صدوق و شیخ انصاری و نواب صفوی و … رحمت الله علیهم بودند تا نفس هتاکان را قطع می کردند .

والله ملت باید این شخص را حتی اگر عذر خواهی کند و از ساحت امام مجتبی علیه السلام معذرت طلب کند و از امام حسین علیه السلام عذر خواهی کند ، از وکالت خود عزل کنند. وکالت عقد جایز و قابل فسخ است.

این شخص وکیل پیروان امام مجتبی و امام حسین علیهما السلام نمی‌تواند باشد .

اینجانب اگر چه به این شخص و امثالهم رایی ندادم ولی از ملت استدعا می کنم و از موکلین تهرانی می خواهم او را از وکالت خود معزول کنند تا شریک در اهانت او نشوند .

وکیل ملتی که سلاح وافتخارش گریه در مجالس روضه هست ،  هتاک به مجالس  روضه ها نیست

من به عنوان یک روضه خوان به ایشان نصحیت می‌کنم به خاطر دنیا و آخرت خود سریعا  استعفا دهد که این  کمترین کار برای عذر خواهی از محضر سیدی شباب اهل الجنه  و امام زمان عجل الله است .

استعفا بدهید تا در کنار جسارت شما به امام غریب و مظلوم عذر خواهی شما هم ثبت شود.

با هتاکی ایشان  روایتی به ذهن می آید که شبی امام حسین علیه السلام  صدای گریه مظلومانه برادر را شنید و از علتش پرسید حضرت به درخواستی زشت از سوی یک زشت کردار اشاره کرد و کمی از عمق مظلومیتش گفت و امام حسین علیه السلام هم گریه کرد با این رهزنی روایی این شخص همه اسلام به گریه افتاده است.

برای خوشایند چند کنسرت طلب که آنان هم از اهانت به امام حسن (ع) و امام حسین علیهما السلام خشمگین هستند چطور ایشان راضی شد به چنین رهزنی در روایت و اهانت به امامت اقدام کند ؟

یک لقمه رای آیا ارزش چنین هتاکی نجومی را  دارد ؟

من فریاد زده بودم که از اختلاس‌های نجومی به حقوق های نجومی و از حقوق های نجومی به زمین های نجومی و از آن به گناهان نجومی سقوط خواهیم کرد !

حالا ببینید وکیل ملت مسلمان  این هتاکی نجومی را به ساحت دو امام بزرگوار عالم انسانیت روا می دارد .

روایتی که ایشان به آن استناد عقیم و محرف نموده ، نقل مرفوعی است از مستدرک جناب محدث نوری که مالامال از روایات ضعیف است.

خدا امام راحل بت شکن را مهمان امام مجتبی علیه السلام گرداند که فرمود از نقلیات محدث نوری  باید آسمان و زمین گریه کند و امروز می‌بینیم آن اسلام شناس بصیر کجا را می دید .

علی ای حال در تبیین این روایت صرف نظر از ضعف آن ،  باید عرض کنم همان طور که از متن روایت معلوم است

اولا امام مجتبی علیه السلام چون امام زمان بود برای این که ملت بدانند روزه روز عرفه مستحب است آن هم  به شرط عدم ضعیف شدن و کسالت در عبادت ، اقدام به مهمانی نمود

نه این که حضرت روز عرفه را العیاذبالله روز جشن و کنسرت اعلام کند

امام مجتبی علیه السلام کسی است که فرط عبادت او همگان به حیرت افتاده اند

مهمانی حضرت نه یعنی ترک ذکر و  عبادت در روز عرفه یعنی عدم وجوب روزه در روز عرفه قیاس این نماینده مجلس  باطل و غلط است بله انسان و جامعه نیاز به شادی دارد اما نه شادی حرام آیا عاقل می‌گوید انسان هم به آب نیاز دارد هم به شراب مسکر ؟

ناخدای کشتی این انقلاب مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است که  فتوا می‌دهد ترویج موسیقی با اهداف این انقلاب سازگار نیست

آن وقت چگونه یک نماینده مجلس جرات می‌کند و ترویج موسیقی را مانند مجالس روضه ضروری می‌داند ؟

آقای نماینده این مملکت را یا حسین حفظ کرد و می‌کند شب های عملیات ای ایران مرز پرگهر کاری نمی کرد

آقای نماینده جوان پهلوان این مملکت در میادین بین المللی ورزشی با ذکر یا زهرا و  یا اباالفضل افتخار می آفریند نه با ساز و آواز !

خدا کند که توفیق توبه و عذر خواهی پیدا کنید والا این خجالت برای حوزه های علمیه و مردم تهران و  مجلس شورای اسلامی  خواهد ماند که یک روحانی و وکیل مجلس برای ترویج کنسرت به رهزنی روایت پرداخته و العیاذبالله امام مجتبی را معیار این حرام معرفی می کند .

این ملت اگر کنسرت و شراب می خواست که انقلاب نمی کرد کنسرت ها قبل از انقلاب هم بود

آقای نماینده که عضو کمیسون فرهنگی هم هستی چقدر حدیث درباره توقف طلاق خواندی ؟

چقدر حدیث درباره جوان بیکار خواندی ؟

چقدر حدیث درباره فقیر و مسکین خواندی ؟

والله جا دارد حوزه های علمیه جان بدهد که کسی در لباس طلبگی چنین هتکی به امام حسن علیه السلام و مجالس روضه سیدالشهدا علیهما السلام دارد.

آقای وکیل مجلس !می خواهی از ریشه کنسرت برایت حدیث بخوانم

پس بشنو «لما مات آدم وشمت به ابلیس و قابیل فاجتمعا فی الارض فجعل ابلیس و قابیل المعازف و الملاحی شمائه بآدم فکل ما فی الارض من هذا الضرب الذی یتلذذ به الناس فانما هو من ذاک»

وقتی حضرت آدم از دنیا رفت ابلیس و قابیل جمع شدند به قول شما کنسرت برپا کردند تنبور زدند پس هر کس روی زمین از کنسرت لذت ببرد و از این وسایل شاد شود او از شیطان و قابیل است  فتامل

پیامبر اکرم صلوات الله علیه و آله فرمود «کان ابلیس اول من تغنی» ، ابلیس سرآغاز غنا بود !

حدیث می فرماید مروجان و مدافعان کنسرت حزب شیطان و شاگردان شیطان و همفکران قابیل هستند

آقای نماینده سیره امام مجتبی علیه السلام بیانگر  دشمنی کنسرت و غنا است

حوزه های علمیه وقتی سرگرم مدرک گرایی و نمره ۱۶ و کد گرایی شد آن وقت همین مصیبت می شود . فتامل

یک شخصی که لباس طلبگی به تن دارد جرات می‌کند و العیاذ بالله امام مجتبی را اسوه کنسرت معرفی می‌کند و روضه سیدالشهدا علیهماالسلام را عدیل کنسرت ای وای برما.

علما و مراجع تقلید تو را به مظلومیت امام مجتبی علیه السلام کاری بکنید هر روز یک نفر جرات هتاکی پیدا می‌کند باید یک فکر اساسی شود تا دیگر کسی جرات نکند با رهزنی روایات در مملکت اسلامی چنین هتاکی کند.

والله المستعان

سید حسین خادمیان

ناگفته نماند پایگاه تخصصی محققان حوزه در رابطه با زندگی حجت الاسلام سید حسن خادمیان چنین نوشته است: «سید حسین خادمیان نوش آبادی در آبان ماه سال ۱۳۵۴ شمسی (۱۳۹۵ قمری) در تهران در خانواده روحانی و فرهنگی متولد شد جد ایشان مرحوم آیت الله حاج سید حسن خادمیان نوش آبادی از علما و خطبا و عرفای معروف کاشان و تهران بود. دروس مقدماتی را در محضر پدر آغاز و سپس به شهر مقدس قم هجرت نمود و در مدارس علمیه امام صادق(ع) معصومیه (س) فیضیه دوره سطح را در محضر اساتید متظلع طی نمود. و از دروس خارج فقه مقام معظم رهبری دام ظله و آیت الله جوادی آملی کسب فیض نمود.»

خادمیان از آیت الله العظمی صافی گلپایگانی اجازه و تصدیق اجتهاد و نقل روایت و حدیث داشته و همچنین از مرحوم آیت الله تویسرکانی (ره) ، حاج شیخ میرزاعلی آهی ، آیت الله حائری تهرانی نیز اجازه اجتهاد و نقل حدیث دارد.